• Welkom bij BC TRILAN!
    Welkom bij BC TRILAN! BC Trilan zet vol overgave in op de jeugdopleiding! Vanuit de bad-mini-ton en jeugdrecreatie doorstroming naar de jeugdcompetitie, met gekwalificeerde trainers!
  • Welkom bij BC TRILAN!
    Welkom bij BC TRILAN! Natuurlijk is er ook ruimte voor andere activiteiten, zoals het jeugdkamp, de vrijwilligersavond, de competitie-afsluiting en de Sinterklaasfilm.
  • Welkom bij BC TRILAN!
    Welkom bij BC TRILAN! Veel aandacht voor prestatieve badmintonspelers. Compleet met trainingsdagen en twee trainingen per week door gekwalificeerde badmintontrainers.
  • Welkom bij BC TRILAN!
    Welkom bij BC TRILAN! Recreatief badminton op alle niveaus, van beginner tot gevorderde! Van dinsdag tot en met vrijdag in twee sporthallen, maximaal zes keer per week!

28-mei-2019 : Algemene Ledenvergadering BC Trilan!

Hierbij voor onze leden de uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 21 juni 2019. Aansluitend volgt de bekendmaking van de seniorcompetitieteams. Het bestuur van BC Trilan nodigt u vriendelijk uit de avond aanwezig te zijn. Ook dit jaar proberen we er een interactieve bijeenkomst van te maken waarbij ieders mening van belang is. Vanaf 19.30 uur starten we in de grote vergaderruimte van Bei D’r Joep op Park Ter Waerden (bovenste verdieping).

WELKOM --- STEUN ONS!

Sponsor ons via uw online aankopen, dit kost u slechts een aantal extra muisklikken. Ga hiervoor naar de SPONSORKLIKS pagina van BC Trilan.

BC TRILAN, voor
alle liefhebbers van badminton uit Landgraaf en omstreken. Klik snel verder voor meer informatie!

DEUTSCH | ENGLISH

JEUGDLOTTO